Késhilli i Mediave té Shkruara té Kosovés
Press Council of Kosovo
Savet Stampe Kosova

11.07.2022, Prishtineé,
Ref:17.06.2022\1278-2022

Vendim i Késhillit té Mediave té Shkruara té Kosovés ndaj
ankesés sé Alfa.I Sh.P.K. té pérfagésuar nga Pro Juris Law
Firm kundér Nacionale

Késhilli i Mediave té Shkruara té Kosovés né mbledhjen e tij
té mbajtur mé& 05 korrik 2022, shgyrtoi ankesén e dérguar nga
Alfa.I Sh.P.K. té pérfagésuar nga Pro Juris Law Firm kundér
portalit té lajmeve Nacionale lidhur me publikimin e njé seri
shkrimesh me tituj “AFERA JARANAT E LIBURNIT: Ryshfet
astronomik né Ministriné e Liburn Aliut (Ekskluzive/Audio)”,
“Kush éshté daja i1 Vetévendosjes, pronari 1 kompanisé gé u
kap duke kérkuar ryshfet?”, “Kush é&shté personi kag i afért
me Albinin dhe me Dajén e Famshém té tenderéve?”, Iu kapén
dajté né pérgjimet pér ryshfet, Florent Ramgaj e financoi VV-
né né vitin 2021” dhe “PSD pagé€zon rrugén e ryshfetit Dollc-
Gjakové, si rruga e Dajés sé Vetévendosjes”, dhe mori kété

VENDTIM

- Ankesa miratohet pjesé&risht.



ARSYETTIMTI

Ankuesi pretendon gé media ka publikuar njé seri shkrimesh me
tituj “AFERA JARANAT E LIBURNIT: Ryshfet astronomik né
Ministriné e Liburn Aliut (Ekskluzive/Audio)”, “Kush éshté
daja 1 Vetévendosjes, pronari 1 kompanisé gé& u kap duke
kérkuar ryshfet?”, “Kush éshté personi kag i afért me Albinin
dhe me Dajén e Famshém té& tenderéve?”, Iu kapén dajté né
pérgjimet pér ryshfet, Florent Ramgaj e financoi VV-né né
vitin 2021” dhe “PSD pagézon rrugén e ryshfetit Dollc-
Gjakové, si rruga e Dajés sé Vetévendosjes”. Ankesa pretendon
se lajmet e publikuara Jjané né shkelje té kapitujve 1II
(raportimi i sé vértetés), III (nxitja dhe gjuha e urrejtjes)
dhe IV (e drejta pér t’u pé€rgjigjur) té Kodit té Mediave.

Lajmi éshté shkruar né portal té lajmeve dhe objekt 1 késaj
ankese éshté teksti i medias, e gé& rrjedhimisht ankesa éshté
e lejueshme pér trajtim dhe e afatshme.

Pas leximit té ankesés, KMShK gjen se ankesa éshté e bazuar
pjesérisht. Pra, miratohet pjesérisht.

Ankuesi ankohet gé media ka publikuar pérmbajtje té pavérteté
se nuk ka respektuar as té drejtén pér t’u pérgjigjur. Sipas
ankuesit, me asnjé& fakt té vetém nuk mund té déshmohet kinse
marrja e ryshfetit nga ana e pronarit té kompanisé né fjalé.
Sipas ankuesit, sikur media té& kishte kontaktuar me palén
ankuese, atéheré do té sgaroheshin sé paku pretendimet e
medias, apo do té pérfshihej deklarimi i tij né shkrim.

KMShK, pasi gé lexoi ankesén, shkrimet dhe shikoi videon gjeti
se né lidhje me raportimin e té vértetés media nuk e ka
shkelur Kodin e Mediave, pasi gé& para publikut ka ofruar
faktet gé i kané réné né doré dhe népérmjet fakteve tjera
rrethanore i ka lidhur ato, duke ndértuar raportimin. Andaj
né lidhje me kété piké ankesa éshté e pabazuar.



Né lidhje me pikén e dyté, apo gjuhén e urrejtjes, KMShK gjen
se ankesa nuk ka bazé&, pasi g€ asnjé nga pretendimet e
shkeljes nuk sanksionohet me Kodin e Mediave.

Né lidhje me pikén e treté, ankuesit i pranohet ankesa, pasi
gé media nuk ka kontaktuar as me té e as me personat e tjeré,
pér té ndértuar raportimin. Sipas Kodit té& Mediave té
Shkruara, mediat e kané obligim gé& né rastet kur ka raste
kundérthénése t’i pérfshijné té gjitha palét. N& mungesé sé
deklarimit té palés sé pérmendur né raportim, KMShK nuk mund
té konstatojé nése pretendimet jané térésisht té vérteta dhe
nése e vérteta éshté e ploté. Késhtu media ka shkelur
Kapitullin IV té Kodit té& Mediave - E drejta pér t’u

pérgjigjur.

Andaj, KMShK vendos gé ankesa té miratohet pjesérisht.

Késhilli i Mediave té Shkruara té Kosovés



