
                                         
 

 

                                               
 
                                  
 
 
 
                              05.03.2018, Prishtinë,  
                              Ref:12.02.2018\615-2018 
                         
 
 
 
 
Vendim i Këshillit të Mediave të Shkruara të Kosovës ndaj 
ankesës së Agron Selimajt kundër gazetës online Insajderi 
dhe portalit Telegrafi 
 
 
Këshilli i Mediave të Shkruara të Kosovës në mbledhjen e 
tij të mbajtur më 27 shkurt 2018, shqyrtoi ankesën e Agron 
Selimajt kundër gazetës online Insajderi dhe portalit 
Telegrafi lidhur me artikullin “Hetime në AKI-dyshime për 
korrupsion, shantazh, përgjime të paligjshme, ushtrim 
ndikimi”, botuar më 9 shkurt 2018, dhe mori këtë 
 
 
 
 
 
 
                      V E N D I M  
 
  
 

- Ankesa nuk miratohet  
 
 
 



 
 
 

A R S Y E T I M I 
 

Në ankesë thuhet se artikulli përmban shumë të pavërteta si 
dhe ankuesit nuk i është dhënë mundësia që të prononcohet 
lidhur me çështjet të cilat i shtron artikulli në fjalë.  
 
Përfaqësuesi i portalit Insajderi shpejgoi se artikulli 
është shkruar në bazë të një kallzimi penal të ngritur nga 
Naim Ibrahimi, dhe hetimeve të filluara nga prokurori Arian 
Gashi. Bëhet fjalë për Agron Selimajn, ish shef i AKI-së 
dhe katër personave të punësuar në AKI, të cilët përmenden 
në këtë artikull.  
 
KMShK, pasi shqyrtoi artikullin, ankesën, dhe përgjigjen e 
Insajderit konstatoi se nuk bëhet fjalë për raportim të 
pavërtetë, pasi artikulli mbështetet mbi fakte të njohura 
në opinion edhe më parë, si dhe mbi një kallzim penal që e 
ka bërë Naim Ibrahimi, ish shef i departamentit të 
auditimit në AKI. 
 
Insajderi ka siguruar dosjen hetimore si dhe një shkresë të 
prokurorit Arian Gashi drejtuar komisionit parlamentar për 
mbikqyrjen e AKI-së. Në atë shkresë zbulohet se po 
zhvillohen hetime kundër ish kreut të AKI-së. 
 
Nuk është kontestuese se prokuroria ka filluar hetimet. 
Gjithashtu artikulli nuk paragjykon fajësi apo pafajësi të 
askujt, por vetëm përcjellë pjesë nga kallzimi penal të 
Ibrahimit dhe disa materialeve ende të klasifikuara që nuk 
mund të publikohen. 
 
Sa i përket pikës së palët nuk kanë marrë e as që kanë 
provuar të marrin prononcimin e ankuesit, KMShK gjeti se 
nuk ka shkleje të Kodit të Mediave të Shkruara, kreu IV (e 
drejta për t’u përgjigjur), pasi artikulli mbështetet mbi 
të dhëna zyrtare të sakta. 
 
Sipas Kodit të Mediave të Shkruara, media është e obliguar 
ta botojë reagimin e ankuesit, nëse ajo i arrin redaksisë, 
gjë që deri në mbajtjen e kësaj mbledhjeje të bordit, një 
reagim i tillë nuk ka arritur. Andaj, KMShK nuk mund t’i 
fajësoj redaksitë e mediave të përmendura. 
 



KMShK konstatoi se portali Telegrafi vetëm e ka përcjellë 
shkrimin e Insajderit, duke theksuar burimin, andaj ky 
vendim vlenë edhe për portalin e lajmeve Telegrafi. 
 
KMShK nuk gjeti shkelje të Kodit të Mediave të Shkruara të 
Kosovës, andaj vendimi që mos të miratohet ankesa është 
marrë me shumicën absolute të votave të anëtarëve prezent.  
 
  
Bazuar në atë që u tha më lartë, KMShK vendosi si në 
dispozitiv të këtij vendimi.  
 
 
 
 
 
Këshilli i Mediave të Shkruara të Kosovës 


